3-9 Bordeaux - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van Johan en Magda - WaarBenJij.nu 3-9 Bordeaux - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van Johan en Magda - WaarBenJij.nu

3-9 Bordeaux

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan en Magda

03 September 2013 | Frankrijk, Bordeaux

3-9 Benzinestation noord van Bordeaux
1-9 zondagavond
Vanavond toch een nare zaak gebeurd: de handtas van Magda is tijdens een korte douche van ons tweeën gejat. Beurs, aantal pasjes, autopapieren, haar IDkaart, reservesleutels, GSM en rijbewijs zaten erin. Met de nodige andere zaken. Direct de pasjes geblokkeerd. Met behulp van een vriendelijke Franse buurman een zoektocht ondernomen en informatie ingewonnen. Het heeft allemaal niks uitgehaald.
Maandag 2-9 Eerste werk is naar de politie te gaan voor een proces verbaal tbv de verzekering. Dat nam nogal wat tijd in beslag. We durfden daarna niet meer terug naar onze eigen plaats, want de reserve sleutels en de autopapieren waren immers in vreemde handen. Daarom zijn we naar een plaatsje 40 km zuidelijk gereden. Daar hebben we aan een meer een prima camperplek gevonden. Na een middag lekker aan het zoetwater strand hebben we er toch Maarten rustige gezellige avond van gemaakt.
Dinsdag 3-9 We zijn onderweg naar een plaatsje zuid van Poitiers. Bij de koffieshop van het benzinestation noord van Bordeaux was internet te gebruiken. We zien wel hoe het verder loopt. De spullen van Johan hebben we nog, dus we laten al het gedoe ons goede humeur niet bederven, ook al is Magda er best van onder de indruk. Op de markt hebben we een nieuw horloge voor haar gekocht, want dat bleek ook in de tas gezeten te hebben. Op naar het plaatsje Couhe!

• 03 September 2013 - 13:03

Marie-Jose:

He wat vervelend! En zeker nu je op de terugweg bent. Ook heel vervelend als je je telefoon kwijt bent met al je nummers er in. Ze zullen misschien wel een hoop spullen ergens weggooien, maar dat moet dan ook nog maar door iemand gevonden worden. Ik hoop dat jullie toch nog een aantal leuke dagen hebben. Sterkte ermee en als troost: wij zijn er allemaal nog!

• 03 September 2013 - 16:16

Julia Van Akkerveken:

Wat erg nu Magda alles kwijt is ,ik geloof goed dat ze hier helemaal van onder de indruk is ,maar hopen dat ze haar papieren terug krijgt want die zullen ze wel weggooien,nou heel veel sterkte er mee ,en nog een goede reis terug.gr

• 03 September 2013 - 18:59

Marja En Peter:

Ah dat is echt klote...Dat houd je toch bezig zo op de terugreis.... Ja zo hier en daar schuilen er boeven... !!!!! Wij hopen dat jullie toch nog van de terugreis kunnen genieten en we zien elkaar gauw.
    x marja en peter

• 03 September 2013 - 21:28

Ad En Patricia:

Shit happens!! Couhe is een keerpunt van poitiers.
    Toeristisch tip: het park Futerescoop bij poitiers, echt een aanrader. Niet weggaan totdat je de laser show hebt gezien. Overnachten doe je op het immense parkeerterein, je staat er nooit alleen.

Zoals eerder geschreven en nu luisteren, doe voorzichtig.
    Ad en Patricia

• 04 September 2013 - 17:23

Hennie Merks:

Oh wat erg zeg je tas gestolen!!!!verschrikkelijk voor jullie,dat er zo een bijna einde moet komen aan de vacantie,leef met je mee hoor Magda.heel veel sterkte er mee , groetjes en gouw tot ziens!!!