Verslag 24 - Reisverslag uit el Campello, Spanje van Johan en Magda - WaarBenJij.nu Verslag 24 - Reisverslag uit el Campello, Spanje van Johan en Magda - WaarBenJij.nu

Verslag 24

Door: Magda en Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan en Magda

15 Juni 2018 | Spanje, el Campello

Verslag 24
Camperplaats Campello Beach, Alicante
Vrijdag 15-6-2018
We zijn hier nu al een dag of 11 en het bevalt uitstekend. Het weer heeft zich gestabiliseerd: 25 tot 28 graden met zon. We hebben er wel een tijdje op moeten wachten. Van alles hebben we over ons heen gekregen: regen, onweer, storm en zelfs saharazand dat donkerbruin alles vuil maakte. Dat is nu allemaal achter de rug.
Na een korte rit zijn we hier aangekomen en we vonden een prima plek met franse, duitse en nederlandse buren waar we het goed mee kunnen vinden.
Magda heeft onze zonnendriehoek van een koord voorzien, waardoor die aan de luifel vastgezet kan worden. Johan heeft het linkerknipperlicht, wat losgekomen was weer met wat aanpassingen aan de auto bevestigd. Daarnaast moest na een ongelukje een luifelpoot vervangen worden. Op de fiets bij een lekker rommelig camperbedrijfje als tweedehands artikel gekocht en zelf gemonteerd.
We hebben al twee keer een markt bezocht waar we nogal wat kleding ingeslagen hebben tegen werkelijk heel lage prijzen. Vervoer is per fiets en per tram die langs de boulevard rijdt. We hadden ons voorgenomen Alicante te bezoeken en Benidorm, maar het is er nog niet van gekomen.
We houden ons bezig met lekker eten, al dan niet in restaurants, luieren, lezen, strandbezoek en kletspraatjes met de buren. De buurman probeert Magda er van te overtuigen dat ze het getroffen heeft met zo’n handige man, maar daar heeft ze toch nog wat (lichte) twijfels over. Natuurlijk onterecht.
We hebben het hier goed en blijven nog een kleine week om daarna in twee dagen naar onze huiscamping te rijden waar we op 23 juni verwacht worden om daar de zomer door te brengen.

• 16 Juni 2018 - 05:59

Marie-Jose:

Hallo, fijn dat het weer eindelijk opgeknapt is. het was ook een beetje bar en boos. Ik begon al te denken dat ze jaren terug toch gelijk kregen met de mededeling dat de Spaanse toeristen allemaal naar de Hollandse kust zouden komen. Maar ooit komt het goed he? Veel plezier nog daar, fijn weekend, liefs van ons

• 16 Juni 2018 - 17:53

Julia :

Hallo Johan En Magda. Fijn dat alles goed gaat,met jullie lees jullie verslagen met plezier ,maar ja je bent wel handig al,gelooft Magda het niet. Geniet nog lekker van jullie vakantie en ik lees het wel als je naar Benidorm bent geweest .gr Van Ad en Julia

• 17 Juni 2018 - 21:17

Tiny:

Hallo Johan en Magda

Zittend met een wijntje op het balkon even wat weder waardig heden van ons!
    Nadat we drie weken Porlezza met prachtig weer er op hadden zitten ben ik met Ria mijn fiets vriendin vanuit Givet Frankrijk 20km. over de Belgisch grens gestart met langs de Maas te fietsen prachtige route goed aangegeven met eigen bordjes,slapen deden we bij vrienden op de fiets wat soms heel verrasend is,je weet nooit in wat voor huis of bij welke mensen dat je terecht komt , in Den Bosch hebben we de trein naar huis genomen dat was de tweede dag ven regen en we hadden bijna 500km. gefietst.Dit fietsen doen we om een strakkerre taille te krijgen maar helaas!!!!!
    Na een paar dagen thuis had ik een terug kom weekeinde van mijn verleden jaar met Bea gemaakte Normandie reis mes de Politie die georganiseerd werd vanuit Groningen, Henri mocht mee en Jaap van de Velden ook.Het was een prachtig programma en de mannen onder elkaar konden stoere verhalen ver tellen,ook van de b.b.hebben ze flink gebruik gemaakt.Gefiets is er natuurlijk ook maar persoonlijk vind ik het Groningse landschap saai bieten aardappels en graan velden nee geef mei de Maas dan maar lekker afwisselend.
    Dondedag vertrekken we naar Molenschot waar Jaap dan weer is ,de zomer vacantie staat nog niet vast .
    We hadden vandaag plotseling Chritine met dochter en Paula Remco en dochter hier dat was voor het eerst we doen al jaren niet aan moeder of vader dag maar ze vonden het wel wat lang duren voor we elkaar anders zagen.
    Van Guido horen we zo nu en dan wat hij is druk druk .
    Zie zo,zo zijn jullie weer een beetje op de hoogte,het is leuk om de reis verslagjes te leze graag ook wat foto's erbij???

Dikke knuffel Tiny