Donderdag 28 mei Isla Cristina - Reisverslag uit Isla Cristina, Spanje van Johan en Magda - WaarBenJij.nu Donderdag 28 mei Isla Cristina - Reisverslag uit Isla Cristina, Spanje van Johan en Magda - WaarBenJij.nu

Donderdag 28 mei Isla Cristina

Door: Magda en Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan en Magda

28 Mei 2014 | Spanje, Isla Cristina

28 mei Camping Giralda, Isla Cristina.
Weinig te melden. Half tot zwaar bewolkt weer, droog. Vooruitzichten goed en warmer. Vandaag bij de acculeverancier geweest om de factuur op te halen ivm garantie. Het oponthoud van 4 dagen kwam doordat er een accu besteld was die dezelfde moest zijn als onze oude.... Bleek vanuit Barcelona te zijn gekomen. Daar zat de importeur van het merk Exide. Dat verklaarde ook de hogere prijs.
Kwam het toch nog goed. Zelfs na betaling van de factuur konden we toch nog op ons terrasje genieten van koffie, pils (Cruzcampo smaakt vrijwel hetzelfde als Bavaria) en tapas. Het kon er nog net af.
Via onze overigens slechte Skypeverbinding kregen we een paar videootjes binnen waarop we kleinzoon Gijs konden zien. Wat leuk om de veranderingen die bij het groeien van hem te zien zijn mee te kunnen maken. We horen hem ook altijd meebrabbelen als we Michiel en Marloes spreken.
Gabrielle vertelde ons van een feest voor Femke dat erg geslaagd was en dat wel nooit meer vergeten zal worden. Dat hoort nu eenmaal bij het laatste jaar op de basisschool. De ouders waren geheel versleten en de feestvierders ook.
Inmiddels hebben we weer wat plannen gemaakt. Vrijdag 30 mei gaan we weer eens verder als de weersvooruitzichten voor midden Spanje goed zijn. We spraken net mensen die in Baskenland de grond in waren geregend. Wij hebben het blijkbaar in Galicie bij Santiago goed getroffen.
Plan is om via Sevilla door te steken richting Málaga, uiteraard met een of meer tussenstops in Andalusië.

• 29 Mei 2014 - 09:37

Henri:

Ook dit verslag weer gelezen. Tiny moet nog 3 dagen fietsen, maar heeft het vanwege het bijzonder slechte weer op de route erg zwaar. Koud, regen en er was zelfs sneeuw. Zondag komen ze in Santiago aan.
    Ik ben met de Engelse kennissen op campings.
    Goede trip jullie verder
    H.

• 30 Mei 2014 - 15:19

Wout En Leny Plaisier:

hallo ,gelukkig gaat alles weer beter en kunnen jullie weer .het weer is hier ook pet weer .We moeten hier veel ziekenhuis lopen ,een zoon van Ton ligt er al een week in ,gelukkig gaat het nu wat beter .Zeg luitjes geniet . groetjes xxx