Dag 10 - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Johan en Magda - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Johan en Magda - WaarBenJij.nu

Dag 10

Door: magda en johan

Blijf op de hoogte en volg Johan en Magda

06 Mei 2012 | Spanje, Malgrat de Mar

Dag 10
Datum 06-05
Spanje, Malgrat de Mar, Camping La Tordera.
Vandaag weer een rustdag. Het weer viel mee. Minder zonnig, maar nauwelijks regen. Dat hebben ze voor het binnenland bewaard. Eerste werk is om met mijn dongel naar Carrefour terug te gaan. Om kort te gaan: na drie kwartier getob met een opgebelde helpdeskmedewerker van Vodafone de mededeling gekregen dat er waarschijnlijk kortsluiting in mijn laptop zou zitten en dat ik mijn geld terugkreeg. Mijn laptop voelt zich prettig en ik ook. Dan maar op een andere wijze internet zien te krijgen. Vandaag verder weinig gedaan. Alvast de route voor de komende dagen bepaald. We gaan eerst richting Llerida en daarna naar Teruel. Het blijkt wel lastig een camping te vinden in het binnenland. Veel zijn er niet en soms zijn ze alleen in het weekend open. Ik ben benieuwd hoe het gaat, tenslotte kunnen we altijd nog naar de kust terug. Bovendien sleuren we ons bed mee. Toch maar eens iets aan die 12 volt aansluiting doen. Daar is nog niks van gekomen.
Het afscheid van de camping valt toch een beetje zwaar, maar ja we zijn wederom de enige bezoekers geworden omdat de camping zondagsavond sluit en wij nog een nachtje mogen blijven staan. We hebben voor de zomer de reservering voor de camping en voor een koelkast geregeld

• 07 Mei 2012 - 05:17

Marie-Jose:

Ik wens jullie een goede reis! Ik weet nog niet wanneer ik weer kan reageren. Dag hoor, veel plezier! Liefs

• 08 Mei 2012 - 07:52

Tina:

Hoi Magda en Johan,

het is leuk om op deze manier iets van jullie te horen en te zien.Ik krijg er zelfs een vakantiegevoel van.
    Jullie zijn nu al 10 dagen op reis en ik dacht er van morgen aan om op internet te kijken of ik jullie kan vinden - en het lukte direkt. Ik moet het meeste van jullie verslag nog lezen,maar dat kan later nog.Ik wens jullie verder een goede reis!
    groetjes uit het natte en koude Nederland. Tina